beli pokok roselle di #floria2015

31.5.2015

penat berjalan kat #floria2015 mestilah ada hasil tangkapan kan? dek terpengaruh dengan zu & nor yang beli pokok buah, ai pun nak beli juga. dah lama nak cari pokok roselle ni, akhirnya jumpa jugak! harap-harap pokok ni bertahan hidup sebelum parents datang next week! please survive roselle!

harga 2 pokok, rm15!



2 comment:

Aziani Din said...

saya pun ada tanam bunga rossele kat umah..hari tu berbunga lebat terus ambik buat jus..jus dia pun sedap.. :)
jenguk blog sy ye.. http://lukisandiari.blogspot.com

Asilah Kassim said...

salam

wow, tak sabar nak tunggu roselle berbuah lebat!

thanks drop by aziani

Powered by Blogger.