nasi ayam penyet presint 11. nyum!

23.3.2014

selingan: Ya Allah, beri kesihatan dan kekuatan kepada para petugas dan penyelamat dalam operasi SAR MH370. permudahkanlah pencarian ini Ya Allah!

selama hari ni, ai selalu buat dek je dengan kedai nasi ayam penyet presint 11 ni. maklumlah asik nak melabur rm kat kedai masakan thai feveret tu. memandangkan banyak "dapur" yang tutup hari ni, dengan berat hati ai pergi order nasi ayam penyet. oleh kerana hari ni, seharian tak jumpa nasi, memang ai berharap la nasi ni akan turn sedap. 

tadaaaaa. sepinggan rm7


MasyaAllah, sedap okey nasi ni. hahaha :-p over sangat kan. tapi really, sedap. portion nasi dengan ayam tu ngam2, pastu coating ayam dia pun sedap dan sambal dia marvellous. hihi. nyum, nyum! okey, siapa berdekatan sila singgah. 

0 comment:

Powered by Blogger.