damage of the day :-p

14.1.2014

sebagai orang bujang, memang jarang sangat lah nak alert dengan sale baju kanak-kanak. ntah macam mana, kawan sha alert kitaorang yang ada sale poney kat seri kembangan n ajak kitaorang pi sama. eh. menarik gak kan, jom follow!

al kisahnya, memang lama la kami bertapa dalam outlet poney yang kecik tu. rambang mata. baju yang dari beratus2 tu boleh jadi puluh2 je. mau tak mabuk shopping? ai shopping untuk qila n auni, yang sha n zahid pulak shopping untuk anak2 buah depa. pergh makan ratus gak la yang keluar. big damage. lol





memang sakan shopping. kawan sha yang ajak kami pi poney awal2 dah chow. sha n zahid nanti bila korang dah ada anak boleh la pi shopping puas2 ye. InsyaAllah! 

0 comment:

Powered by Blogger.