#MAHA 2012 #petugas



1.12.2012

MAHA adalah aktiviti setiap 2 tahun. maka dalam setiap 2 tahun tu tak penah lagi la ai miss duty kat MAHA ni. tahun ni parah sket sebab geng duty ai tak datang. maka duty secara solo. bila duty solo ni penat la kan, maklumlah orang ramai tak kan tak entertain pulak. dah la datang jauh2, sarawak mari pun ada. gigih kan?

kali ni duty kat kawasan industri burung walit. memang ramai yang berminat ngan burung walit ni, maklumlah mahal kan. sayangnya eksport negara berkurangan dek negara China yang mula ketatkan peraturan mereka. ada gak yang datang marah2 n kata geli dengan peraturan2 ni semua. huhu. tapi kalau takde peraturan maka bermaharajalela lah pengusaha2 sarang burung walit kan. hmm..

apapun duty hari tu berakhir tepat jam 4. ai happy sebab dapat entertain orang2 yang datang booth dalam masa yang sama bengang jugak dengan 2 orang geng petugas yang selfish tak datang duty. choii sangat kan.

#MAHA 2012#best#bengang

Posted with my Huawei Ideos S7

0 comment:

Powered by Blogger.