novel mode, jiwa-jiwa



26.8.2012

weekend ni memang takde agenda, sepi je. nak wat camne kan. huhu. so, dah puas bergolek kiri kanan akhirnya ai rajinkan diri nak baca novel. masih ingat 10 buah novel ai beli kat pbakl yang lalu? ye, satu dah baca ada lagi sembilan belum baca. hehe :-)

so kali ni nak baca novel damya hanna, one of novelis yang ai suka. tajuk novel ingin berkasih lagi. wah propa sangat kan tajuk. hmm, jiwa-jiwa pulak kan?

tapi progress bacaan memang merosot la. dulu 1 novel sehari pun boleh habis ni macam siput ai baca. faktor usia kot. haha.

okay, ai nak teruskan pembacaan. chow :-)

Posted via Huawei Ideos S7

0 comment:

Powered by Blogger.