emosi yang terbawa-bawa



25.8.2012

baru usai tonton cerekarama, di bawah langitmu. telan air liur dibuatnya. seram pun ada, menyesal pulak tak layan lawak ke der tadi.

cite ni pasal hal2 kekeluargaan, hal rumah tangga. tapi fokus pasal sikap panas baran dan cinta terlampau. hish, realiti ke citer ni? tapi seram gak la uols. mana taknya ada kes dera2 n bunuh2 bagai. walaupun rekaan, tapi tak mustahilkan?

panas baran ni biasa la tapi panas baran dengan deraan ni memang melampau. lagi2 kalau yang kena dera tu kaum wanita n kanak2. tak patut, okay! emosi gak la dibuatnya tengok citer ni, trauma pun ada. kalau cinta pun tak yah la terlampau kan. ada ke, dah dera2 kata sayang sebab tu dera, lol.

moral of the story, kalau da tau orang tu panas baran tak yah la nak cari pasal, nak kawin? fikir2 la takut jadi mangsa dera plak kan? huhu~

Posted via Huawei Ideos S7

0 comment:

Powered by Blogger.