mencari pengganti kepada yang dah nazak



20.7.2012

nampaknya kasut bata ai  beli hujung bulan 2 yang lepas  dah nazak. poor kasut sehabis daya ai "lenjan". after 4 month kena beli kasut baru, huwaa.

ai takde koleksi kasut al maklumlah budget kecik :-( nak beli baru pun tunggu sampai yang pakai semasa nazak. aiseh, bukan nak berjimat sangat uolls. ai tension gak bila masuk kedai kasut ni. sebabnya kedai kasut selalu fokus untuk orang kaki kecik@ tirus kat bahagian depan! untuk kaki lebar cam ai ni sengsara gak la nak buat pilihan. kadang2 bila dah suka tapi tak muat@tak sesuai beli gak tapi akhirnya bagi kat orang lain :-(

during lunch semalam sempat la intai kasut kat xes, galeria. luckily ada yang berkenan dan sesuai untuk orang berkaki lebar ni. haha. like :-)

camne kasut baru ai, nampak sweet kan? haha, so not me.

Posted via Huawei Ideos S7

2 comment:

armouris said...

Kasut saudari telah dipilih menjadi feature di FB Saya Sangat Obses Handbag dan Kasut. Check it out!

asilahkassim said...

tq anyway

tapi ai tak termasuk obses lagi huhu

Powered by Blogger.