raja buah, kampung mari :-)



10.6.2012

untung la cik net, kat kampung halaman ada pokok durian yang tengah berbuah. eh eh ai pun untung jugak, cik net bawa balik 2 biji durian untuk ai makan. best2!

sekarang ni musim ke? kalau musim kampung ai pun tengah rancak jual beli durian. best kalau balik kampung ni!

durian yang cik net bawa comel je. isi boleh tahan sedap. memang layan 2 biji sekaligus la kan. hehe :-)

hmm, sedapnya durian!! ada sesiapa nak belanja barang sebiji, dua?

Posted via Android device

0 comment:

Powered by Blogger.