petugas booth di pagi jumaat



1.6.2012

hari ni kena jadi petugas sesi pagi booth BKKM sempena karnival kemuncak bulan pengguna kat TESCO Semenyih. dah lama tak duty kan?

target pengunjung adalah pengguna. kalau sebut pengguna maksudnya kita semua lah, hehe:-) ramai gak pengunjung yang sempat singgah booth kami hari ni. tqvm ya

kat booth kami ada game. maka booth akan sibuk dengan kanak2 yang nak baling dadu, pusing roda dan lain-lain. al fenin dibuatnya. semua nak hadiah walaupun cuma pen, klip kertas dan buku nota. kenangan katanya.

overall adalah menarik dan penat. huhu.

Posted via Android device

0 comment:

Powered by Blogger.