laksa johor cik noridah



20.5.2012

rasanya macam dah blog pasal resepi terbaru cik noridah aka housemate rupanya belum. kali ni cik noridah mengasah bakat masak laksa johor.

ai jarang2 makan laksa johor so tak berapa familiar rasanya. tapi kuah laksa johor cik noridah agak baik. sedap, kira kalau nak present kat bakal mak mertua kira lulus.

lately rajin benar housemate ni masak, dah nak dekat2 kot makan nasi minyak. hehe :-)

Posted via Android device

2 comment:

norinaomar said...

aku ni nama je orang johor, makan laksa johor pun baru sekali seumur hidup.hihihi

belah muar jarang makan laksa johor

asilahkassim said...

oooh aku pun la
nonet ni boleh plak nak mengidam laksa johor bagai

kena la masak sendiri

Powered by Blogger.