petua cik net: kasut tak 'menggigit' lagi



oleh kerana cik net ada banyak pasang kasut, dalam diam2 dia ada simpan satu petua untuk elakkan kasut baru 'menggigit' aka menyebabkan kaki melecet bila pakai

kita namakan sebagai petua cik net elak kasut menggigit- katanya untuk elakkan kaki melecet bila pakai kasut baru, pastikan gigit dulu bahagian belakang kasut. gigit sikit je lah uollss, jangan gigit cam dah lama tak makan :-)

cik net kata pada kebiasaannya petua ni memang menjadi, so ai pun cuba lah. hmm, secara kebetulan berjaya pulak! taktau la sebab kasut ai or memang petua cik net menjadi?

korang ada petua lain?



Posted via Android device

2 comment:

norinaomar said...

aku pun guna petua tu.Pernah aku buat macam tu dalam kereta,org kereta sebelah pandang heran je kat aku..diaorg fikir aku lapo sgt kot sampai makan kasut

asilahkassim said...

Hah tau takpe aku pun cuba jaya, tapi menjadi.ok la tu kan

Powered by Blogger.