akhirnya nana kawin. alhamdulillah



selamat sudah kawan yang sorang ni kawin. semakin berkurang geng gadis aysk. hehe. selamat pengantin baru nana n hafiz. semoga perkahwinan ini diberkati, berkekalan dan sehingga ke akhir hayat.

perjalanan ke umah nana kat sungai sembilang mengambil masa 2 jam. sesat barat ai tunjuk jalan, bajet tau jalan sebab sungai sembilang tu kampung ai rupa2 nya ai bawak pnaz jalan2 cari pasal. sabar je la pnaz.

kenduri nana mengumpulkan aysk-ian's yang paling ramai. yang lama tak jumpa pun turun. memang nana ni disayangi ramai. hardcode geng tak berani tak datang wedding nana, takut kena sumpah. haha. nana gigih walaupun dah hantar kad, follow up tanya datang ke tak. kawan contoh betul.

hopefully both of u, akan happy ever after. congrats!

Posted via Android device

0 comment:

Powered by Blogger.