dia ada masalah mental, pasti.

haish. agak tertekan juga macam ni. letih bila tak dapat keluarkan semua. letih sebab kena pendam. letih sebab malas nak layan sudah.

mental pun dah nak cramp, nasib baik tak jammed.

kenapa ada orang yang rasa dia bagus sangat tapi tak sedar yang dia bukan lah apa-apa pun masa dia baru nak bertapak dulu. 

kenapa ada orang yang asik mendabik dada walaupun dada uolss bukan la apa-apa pun?

kenapa tak tengok kain sendiri yang dah koyak rabak, kain orang yang jauh ke dalam gak uolss nak intai?

boleh mati jiwa. mati hati.

0 comment:

Powered by Blogger.