lagi-lagi floria 2011, apa yang menariknya?

floria 2011 dah nak melabuhkan tirainya hujung minggu ni. apa agaknya dah jadi dengan bunga-bunga tu eh? ai pergi hari pertama floria start. memang kagum dengan kerajinan orang-orang dibelakang tabir floria 2011 ni. tepian tasik putrajaya berubah jadi taman bunga yang cantik. penuh bunga sana sini, rugi kalau korang tak pergi :-)

selain dari rose dan rose, banyak lagi bunga lain yang menghiasi floria 2011, sempat juga ai capture untuk tatapan korang (^_^)

 selamat datang ke floria 2011

 bunga-bunga dalam khemah

 bunga-bunga disekitar floria 2011. warna-warni dan wangi!

 sayur pun ada!

 anggur yang masam!

 strawberry yang berjuntaian dari pasu. sayangnya tak sampai nak amik. haha!

itulah dia sedikit sebanyak bunga yang sempat ai capture. cantik tak bunga-bunga ni? sempat lagi kalau korang nak jejak kaki kat floria 2011 ni. datang eh beramai-ramai!

0 comment:

Powered by Blogger.