belia: mari berhimpun, mari bergembira!


korang tahu hujung minggu ni 27-29 mei 2011, ada himpunan sejuta belia 2011 kat putrajaya? dengar cerita ada 200+ aktiviti telah dirancang. hmm, sound interesting kan? kalau tengok preparation, memang gempak la. khemah je dah sepanjang jalan.


tapi bukan warga belia je boleh turun padang. warga yang tak berapa nak belia pun boleh turun memeriahkan event ni. kalau tengok website hari belia negara ni, macam2 aktiviti ada dari segmen kerohanian hinggalah aktiviti mencari kerja, demontrasi dan banyak lagi. rugi kalau tak pergi. huhu :-)

eh, ada konsert super junior@k-pop artist!  

so jangan lepaskan peluang, ok!

ni salah satu aktiviti yang akan berjalan sepanjang event ni. kalau agak2 nak ber "CHENTA"  (cara hadapi emosi, naluri dan tingkahlaku anda) jangan lupa datang khemah ni!

0 comment:

Powered by Blogger.