radio+aktif=radioaktif?


bila sibuk hal kat jepun, semua orang tiba-tiba alert dengan perkara yang satu ni: radioaktif. macam-macam perkara, dari makanan, air dan perkara-perkara yang berkaitan.

hidup sebenarnya bukanlah complicated, tapi bila diperhalusi sekeliling kita ni banyak betul unsur2 radioaktif dalam kehidupan. sama macam gunting dalam lipatan. ah!

ok radioaktif atau gunting dalam lipatan ni? haha. ai pun dah confius. ah, kecewa sebenarnya. semalam seseorang telah khabarkan yang si polan rupanya telah cakap belakang tentang ai. tak cukup ke u nak jaja2 stori? ingat ai senyum2 ai suka ke? ingat ai gelak2 ai gembira ke? eh, sebenarnya ada ai kisah ke? ai ni masih mode sabar ni. wei baik kot ai dengan u. kenapa u nak kutuk2 ai pula. benci. annoying. kenapa u nak jadi talam. eh, ai hate u lah. depan ai u pura-pura rupanya. plastik.

spesies ni patut dihapuskan secara halus, ya.. halus. oh mungkin ke perlu kembali ke bentuk asal. dalam bentuk ni, kehidupan ini begitu dorman tanpa laser. boring kan?

baiklah ai akan mulakan modus operandi. kalau u boleh jadi talam, i pun boleh jadi dulang orang bubuh nasi ambeng. haha. buku belum jumpa dengan ruas. sabar eh. hari ni ai hate u, sampai bila-bila pun u tetap dapat label tu. sori ai delete u dari kamus hidup ai.

ingat sikit, ai senyum, ai gelak bukan semestinya ai jadi teman suka duka. mungkin ai sedang berusaha menjadikan diri ai talam yang high class. kalau u boleh drama, ai pun boleh juga. ahahaha :-p

ok, ai hate u lah sayang :-)

1 comment:

HaRaShO HiDaYaH said...

wohooo....panas ni...sapekah gerangan weh???

Powered by Blogger.