orang dah bagi diskaun, nak jual mahal lagi?

entri khas untuk peminjam tegar ptptn. masih ingat janji untuk turunkan caj pentadbiran dari 3% ke 1%? ye, masa itu telah sampai, tapi ada banyak benda kena buat ye kawan-kawan :-)

perkenalkan sistem pertukaran ni yang dinamakan sebagai "pembiayaan pendidikan ujrah"


berikut adalah proses nya:


tapi sebelum itu sila lihat jadual ni untuk tahu tarikh yang tepat untuk update database korang

hah, berita gembira tak ni?

1 comment:

Kyuubi_85 said...

gembira2.. tapi aku masih belajar.. hehe ada 3 tahun lg nak habis ni.. so tak fikir sgt lg pasal bayar2 ni.. hehe

Kyuubi

Powered by Blogger.