officially resign. life must go on!


hari ni ai hantar surat berhenti kerja. tiba2 berita ni tersebar macam goreng pisang panas. macam2 gosip, macam2 spekulasi. ah, macam artis separuh siap pula. hehehe :-)

si polan bertanya, "eh, kenapa tak ada ribut tiba2 je nak berenti?" hmm, apa eh jawapan terbaik? adoi, jujurnya memang tak ada jawapan yang paling sesuai. kadang2 penat jugak fikir, kenapa eh?

macam2 bos dah terjah. esok nak mengadap bos utama. seriau pun ada. selalunya bila orang yang nak niat nak berenti, selepas mengadap bos utama, memanjang tak jadi resign. pakai spell apa ntah beliau?

seorang kawan pula menigatkan, bila kita buat keputusan pastikan tak dipengaruhi oleh orang lain. keputusan kita, tanggung jawab kita :-)

oh! berdebar-debar pula~

5 comment:

JameL said...

kalau dah fikir masak-masak, maybe itu jalan penyelesaian terbaik ... good luck to u...

asilahkassim said...

ok thanks!

HaRaShO HiDaYaH said...

ok good luck!

asilahkassim said...

thanks

||kiena|| said...

ye ye ,..welcome new life,.. ;P

Powered by Blogger.