marah ke?

marah merupakan ekspresi yang tidak sihat lebih2 lagi pada orang yang tak sepatutnya kita marah. apa nak buat, nasi pun dah jadi bubur. akibat geram, tekanan dan rasa tidak puas hati, rasa negatif itu terluah juga. sudah terbuku sekian lama, ah macam volkano gunung berapi pulak. haish~

maka bersiap sedia lah untuk terima warning letter dan mula mengarang surat tunjuk sebab. haha :-)


atau lebih baik mengarang surat untuk pergi? hmm~

3 comment:

n@m@n said...

kalau pendam bahaya jugak kan?

nak luah pun agak bahaya..cane tuh?

Entri terbaru chekgu

nak header percuma tak?

.::WaNiE::. said...

kalau simpan simpan sangat jadi racun

asilahkassim said...

naman: mmg bahaya. tapi dah terluah. rasa lega gak

wanie: tau takpe, kadang2 bagus gak

tak kisah lah. after all, i will leave so soon. no worries :-)

Powered by Blogger.