emas, lebih mahal disimpan lama

sebut je emas, bukan main gembira rasanya. lebih syok jika dapat free. ah, mimpi ngeri lah ye kalau orang nak bagi free (kecuali masa hantaran kawin, kan?)

baca artikel kosmo tentang pelaburan emas, membuatkan diri menjadi mata duitan. bagusnya kalau ada banyak rm boleh buat pelaburan emas. hehehe :-)

rupanya pelaburan emas kat malaysia dah ada pengurusan yang lebih sistematik. lebih selamat dan terjamin. memang mantap lah! harga emas pula selalunya naik, kadang2 ada jugak jatuh, tapi itu pun tak teruk sangat. nak buat pelaburan emas ni kena alert, maklumlah harga pasaran berubah2 dari masa ke semasa :-) jadi bila murah kena beli banyak2, bila mahal boleh jual, betul tak?

hmm, ada sesiapa pernah buat pelaburan emas? sila lah share :-)

2 comment:

Powered by Blogger.