tanggung jawab kita, ingat-mengingatkan antara satu sama lain!

lebih hangat dari biasa


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden. Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama. Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu. Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit

----------------------------------------------------------------------------------
eh, lu fikirlah sendiri ok! pasangan dia pun salah, bukan ustazah tu je. manusia sentiasa lalai, mari ingat-mengingatkan antara satu sama lain. tiada siapa yang sempurna. belajar dari kekhilafan sendiri dan mereka disekeliling kita!

11 comment:

AuraFIza said...

Ustazah yg tinggi ilmu agama pn bole tersesat, inikan lagi kite yg biase2 aje..
isk..mintak dijauhkan la kan..

asilahkassim said...

tiada orang yang sempurna walaupun dia ustazah atau alim ulama

cikgu isza said...

yang lebih alim tu lebih tinggi godaannya.. semoga dia kembali ke pangkal jalan..

Ieda Al-Habsyi said...

memalukan!

asilahkassim said...

betul tu isza~

ieda... no comment

sHaFAa said...

teruknye iman ustazah tu..
subhanallah

ika honey bunny said...

astaghfirullahalazimm.. gile la ustazah ngan warden? bengong gila! diorg tu suami isteri ke? kalau suami isteri apela bengong sangat sampai nak rekod2 video. bodos.

kalu bukan suami isteri, kenape laa ustazah tu bole berzina?????? macam ni ke nak ajar budak2 agama? sekali lagi. bodoh! haishh..dunia zaman sekarang makin teruk. berzina yang haram dan berdosa besar tu pun da jadi benda yg sgt ringan bg diorg. semuanya ikutkan kate syaitan dan nafsu.. da tak ingan da dosa neraka.

dayah aziz said...

ape la ustazah ni..kalo ye pon nape nak rakam....ish! memalukan...cne la die nak mengahdapi plajar2 pasni...

.::WaNiE::. said...

sebab tu org kata ppn kene jaga maruah.

bila jadi mcm ni.. org dok attack ustazah je yang dihighlightkan..kan?

dua-dua salah

asilahkassim said...

oh my-my girlz~
iman ni tak dapat diwarisi

berdoa je lah supaya kita
dilindungi allah selalu

akiN aMar said...

huhuu camne lah leh jadi camnie..
nie akibatnya bila nafsu yg menguasai diri...

Powered by Blogger.