lasagne, mudah+cepat+sedap. oh lupakan niat untuk diet :-p


lasagne. 1st trial. hoho. buat sendiri memang lebih sedap :-p boleh tabur cheese dan lasagna keping2 dengan banyak. terima kasih kepada tukang sponsor mozarella cheese~

jika nak berdiet makanan ni memang tak sesuai nak dimakan. oh, tapi makan sekali sekala tak apa. jangan makan sehingga lupa dunia sudahlah :-)

resepi lasagna ambil dari internet. kredit kepada google untuk resepi yang mudah dan lazat ni~ jangan risau, orang yang tak reti masak macam aii pun boleh buat, ini kan pulak korang yang lebih terror. 

ok, sila layan picture diatas :-) mahu resepi? me akan post kemudian. lalalala~

3 comment:

Miss ... said...

sile post resipi malas aku nk google ekeke

sayang said...

lasagne !!! da lama x makan .. huhu

asilahkassim said...

miss: baik~

sayang: ah, buat sendiri lebih lazat

Powered by Blogger.