oh 345kg? jawapan daku tersasar sedikit, kamu?


seperti yang korang sedia maklum pada 3 april 2010 lepas,  pengiraan berat karektor mister potato+guni kentang telah berlansung. ah, dah tahu jawapannya? hmm, jika korang teka dengan tepat 345kg, bolehlah bertepuk tangan sekarang, tahniah, korang telah hampir kepada jongkong emas. tapi kepada sesiapa yang kiraan telah tersasar, walaupun sedikit (seperti diri sendiri) jangan kecewa, lain masa cuba lagi. hehe :-)

2 comment:

Anonymous said...

Salam, nk tny pasal berat diorg ni satu2..awk tau tak???mister potato pny berat brp dgn kentang 100 biji brp??saje nk tau jwpn yg betul kalau awk tau dan mengikuti sesi timbaNG berat tu sbb saya tk dpt tgk...

asilahkassim said...

ala tak g time tu.. kat website pun takde. oleh kerana jawapan diri sendiri pun kurang tepat, maka tak tau jawapannya. huhu

p/s: kenapa selalu anonymous je?

Powered by Blogger.