banyak mahu update, tapi jiwa kacau kerana kamu!

runsing dan jiwa tidak keruan. another audit to go tommorow. ISO9001! haiyak~ bila lah semua ni nak berakhir? siapa yang suka kena audit? auditor sahaja yang suka kan, kalau tak takde gaji. huhu :-) takpe buatlah kerja korang, asalkan korang bahagia~


semoga semua nya baik-baik sahaja~

5 comment:

Anonymous said...

apa citer berat mister potato hari tuh

ada info tak

Hanna Pertiwi said...

salam kenal sobat...

tehr said...

pegawai audit ni kan... pandai je cari kesilapan - heran aku.

.::WaNiE::. said...

hehehehhehe

isoo

ko buat ohsas takk

asilahkassim said...

anonymous: belum dengar, kataya hari tu dah timbang berat

hanna: salam

tehr: memang pandai. kelu lidah nak jawab

wanie:oh wanie, tak larat aku ngan audit ni. penat!!!!!

Powered by Blogger.