tanduk oh tanduk, kenapa ada didahi ku?

masa zaman hingusan, me ada sorang kawan yang sengal tak sengal sangat lah. tapi bila ramai kawan2 yang sound dia suruh ubah cara dia yang annoying masa tu dia selalu cakap, "kalau kau nak aku berubah tunggulah aku tumbuh tanduk" tapi ye lah, orang bertanduk, akan ke? cam mustahil kan?

tapi hari ni, me terkejut bila baca paper KOSMO! betul2 terkejut ok, tapi ini kan kuasa Maha Pencipta, apa-apa pun boleh terjadi~


apa lagi nak dikata?

7 comment:

syikinshuhaimi said...

pelik btul..
asal muka nenek ni lebih kurg muka opah aku..haha

khairolghani said...

tanduk betul ke tu?ke ketumbuhan?

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

uish..
kt mne dye dpt 2???

asilahkassim said...

syikin: aik bahaya tu

khairoghani: tak sure

luz: kosmo 10/3/10

cikgu isza said...

mesti nenek tu ada cakap 'klo nak tunggu dia berubah.. tunggu tanduk tumbuh kat dahi ..' hehehe

Mr.Z said...

tu baru 1 tanduk..1 lagi?hehe
pelik2..

N A N a t O said...

pelik giler..sik..

Powered by Blogger.