oh si belang yang sangat sweet!


sumber berita: Kosmo!

ZURICH, Switzerland - Seekor kuda belang mencuci gigi badak air di Zoo Zurich di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Adegan mendebarkan itu dirakamkan baru-baru ini oleh seorang jurugambar amatur dari Amerika Syarikat (AS), Jill Sonsteby, 34.

"Badak air itu membuka mulutnya dengan luas dan membiarkan kuda belang itu membersihkan giginya. Terdapat 20 pelawat yang menyaksikan adegan yang menghiburkan itu selama kira-kira 15 minit," katanya.
Berat badak itu ialah tiga tan dan merupakan mamalia ketiga terbesar di dunia. - Agensi 

****************************************************************
alahai binatang kat zoo pun tau bermanja-manja. ah, sweet sekali :-) marilah kita menghargai kasih sayang.. huhu~

5 comment:

Admin said...

mmg sweetlah....

maya
http://coretanmayaku.blogspot.com/

Sendra said...

konon2 kita faham bahasa haiwan..mungkin sebenarnya zebra tu ada kalah bet dengan si badak air..

"zebra,kalau MU menang lawan AC Milan,kau kena jilat gigi aku mengikut berapa jaringan gol MU dapat"

4 hari lah zebra kena jilat gigi badak air..

asilahkassim said...

admin: haha sweet kan?

sendra: ah ade2 je~

MiSz MaNja said...

kes cuci ke kiss2 ni..

asilahkassim said...

haha, no comment

Powered by Blogger.