ada sedih, ada gembira

sepetang meminjam telinga kepada seorang kawan, hati terasa terhiris-hiris. oh, lelaki, kena sukar sangat memahami? kenapa susah sangat mengambil tanggungjawab? kenapa susah sangat menghargai pengorbanan seorang wanita, isteri, seorang pelengkap jiwa? kenapa? 

oh!

menakutkan!

gambar hiasan. mungkin kawan patut bercuti disini?

hmm, habis cerita sedih dan scary..~ mesti ada cerita gembira kan? hari ni nuffnang masukkan earning, so total hari ini...


yup, tak sabar-sabar mahu buat cashout pertama.. jeng2~ tapi yang lebih membuatkan perasaan lebih teruja


leaderboard sudah dapat 5 bintang! yeay!!

6 comment:

mysara said...

susah la skrg nk jmpa lelaki yg btul2 ok...

asilahkassim said...

mysara: ye, hati2 k

miss keroppi said...

wah...beznye dapat leaderboard 5 stars...

asilahkassim said...

owh amik masa lama ni berbulan2

Lehin said...

lelaki yg betul2 ikhlas masih wujud..tapi kadangkala mereka ni perlu digilap dahulu..
aku rasa dulu aku pun x matang..tp pengalaman dh ajar aku mcm2..
so hopefully doalah byk2 semoga jumpa org2 yg dh tau asam garam kehidupan..
sedih..

asilahkassim said...

thanks soleh. aku pun harap macam tu. tapi poor my fren

she is 27 and going to divorce
and me is 27 and not even marry once

haiyak~

Powered by Blogger.