Lirik: Haramkah OST KCB II



sebenarnya me baru je habis layan KCB II, sangat suka dengan ending nya :-) enjoy lagu ni.. lirik dan melodi begitu dekat ngan hati.. (iye ke? haha)

Lirik: Haramkah by Melly Goeslow 

"Haram-haramkah aku
Bila hatiku jatuh cinta
Tuhan pegangi hatiku
Biar aku tak jadi melanggar
Aku cinta pada dirinya
Cinta pada pandang pertama
Sifat manusia ada padaku
Aku bukan Tuhan

Haram-haramkah aku
Bila aku terus menantinya
Biar waktu berakhir
Bumi dan langit berantakan

Aku tetap ingin dirinya
Tak mungkin hatiku berdusta
Hanya Tuhan yang bisa jadikan
Yang tak mungkin menjadi mungkin

Aku hanya ingin cinta yang halal
Di mata dunia juga akhirat
Biar aku sepi aku hampa aku basi
Tuhan sayang aku
Aku hanya ingin cinta yang halal
Dengan dia tentu atas izinNya
Ketika cinta bertasbih
Tuhan beri aku cinta
Ku menanti cinta…"

6 comment:

Fina Fento said...

oh..ingatkan buat entri bertanyakan 'lirik : haramkah OST KCB II'. rupa-rupanya lirik lagu hehe..tersilap :P

asilahkassim said...

hehehe
dah tajuk lagu macam tu

HAZ_SHAMEER said...

lirik lagu ini sangat baik...

asilahkassim said...

shameer saya setuju
gud luck today k

Wan Faizal Shafi said...

bestkah movie ni?
mana dapat?
sy cuma baca novel je ...

asilahkassim said...

faizal, rajinnya baca buku hehe:-)
citer ni download je kat youtube

Powered by Blogger.