kecik2 cili padi version purple :-p

siapa yang tak pernah tengok cili padi purple? jom usha picture kat bawah ni :-) menurut sumber yang boleh dipercayai, cili padi purple ni, rasanya extreme pedas. so sesiapa yang tak suka makan pedas (termasuk me) sila jauhkan diri anda dari cili padi ini.. hehe :-)
 
 "inilah barisan kita..~"
 "yang ikhlas berjuang.."
 "purple vs red"

7 comment:

meera^da cute..*_* said...

hoho..kat mane nak jumpe cili tuh ek???

s4m said...

laa..hang x pnh jumpa ka..
haha..

muniri edogawa said...

salam ziarah
cili tu nenek saya pernah tanam!
sangat sangat pedas even saya suka makan pedas><

asilahkassim said...

emm. frankly cakap, ni 1st time jumpa.. hehe :-) ni pun kawan yang bawak.. :-) sy bukan fans kepada benda2 pedas ni. hehe

meera: ala kawan yang bawak

lieya orange M.I. said...

...rak pernah nampak..tp tanyer member ada kat kg dia...

=)

miloicekaw1119 said...

wane nye saye suke!!

asilahkassim said...

jangan terpedaya dengan warna
serius cili ini sangat pedas
haha

Powered by Blogger.