kelas tempe..?




nabil si encik businessman baru call, katanya:

nabil: ko nak belajar buat tempe tak?
me: tempe? ok gak, favorite aku tuh..
nabil: aku plan nak wat kelas kat tempat aku, ada instructor datang ajar
me: owh ye ke?

hmm, rajin sungguh nabil si businessman ni mencari ilmu membuat tempe, sungguh rajin pula mengajak orang yang sukan makan tempe ni.. huhu~ baiklah nabil, akan dipertimbangkan..

to fazek, nabil plan nak wat kelas tempe dekat2 hari dikau kahwin, alang2 aku bawak tempe je la as hadiah kawin, bole kah?

to nonet, kita gi umah fazek lepas kelas tempe boleh kah? ke kamu mahu join sekaki, alah kamu kan ratu tempe.. hehehe :-)

2 comment:

Nabil Fikri said...

Asi, ko try la wat resepi tempe nie. kek tempe ke, desert tempe ke. hahaha

asilahkassim said...

nabil 9hb tak boleh la
aku ada wedding nak kena attend
hmm~

Powered by Blogger.