excited berlebihan mau berborong!


wah sudah 2 hari pesta buku alaf berlalu, khabarnya hari ni ramai novelis berkampung, termasuklah ram! sayangnya tak pergi hari ni.. huhu~ anyway, me akan pergi esok, last day! mau kasi borong novel2, hahaha :-) korang dah pergi ke? ala-ala, yang jauh2 tu, chill ya, lain kali la alaf 21 berkampung kat tempat korang.. rancangnya nak kuar awal esok.. ye lah, datang awal, lekas lah balik.. kan? takpe lah tak dapat jumpa novelis (kecewa!) asalkan me dapat borong buku2 ngan harga "kasi potong"! so, me akan update esok.. novel apa yang me beli.. tunggu~

0 comment:

Powered by Blogger.