entri mencari cinta~

hmm.. okie, ni post serius :-) my fren is looking for true love.. anyone interested, isi borang permohonan.. katanya, nak cari yang "perempuan".. tapi mau tau ciri2 lebih lanjut.. tanya lah diaorang sendiri :-p

opss.. ok, mereka adalah 100% lelaki tulen.. cuma pemalu, terlalu kuat bekerja dan boleh diharap :-) 

mencari cinta.. ada dimana kah??

 

nak cari diaorang, nak kenal diaorang senang je.. jom klik blog diaorang.. hahaha:-) ye lah, tak kenal maka tak cinta~ mr hs (keutamaan kepada cikgu.. huhu) and ~ mr sm~ hah, apa lagi tunggu?

p/s: wei, korang ok tak promo ni? huhu :-) 

7 comment:

Lehin said...

fuuhh..ok beb. cayalah asie! ;)

asilahkassim said...

hahaha..
huh tak penah aku wat keja ni~

haz_shameer said...

pergh sapa lelaki tuh?.........

yantie said...

peh! baik punye promote..boleh jadi agensi cari nodoh ni..heee~

~lina talib~ said...

sejak bile ko jadi agent nih??
hehe...

asilahkassim said...

shameer: tak tau la sape lah lelaki tu
yantie: entri ni berbayar ni, kalau tak, takde maknanya..hehehe
lina: ko berminat tak? sorang ada kat bangi, sorang ada kat klang.. hehehe

~lina talib~ said...

aku plak? yang nk cikgu tu,aku de kawan sorg..nak? hehe..ngah mencari gak tu..

Powered by Blogger.