this is my card~


hah. ini memang citer klasik~ sape ingat??
ini fenomena business card.. tak-tak mungkin fenomena glamer kan diri sendiri. hiks :-) semalam, me telah rajinkan diri mengemas kotak2 harta karun, dari zaman hingusan kat asrama sampailah kat zaman U. macam2 jumpa.. tapi yang paling tak tahan gelak ialah kad2 ni.. uhuk~

masa time muda2 belia dulu, tak tau la sape yang bisnes buat kad ni. serius! kan awal2 me kata benda ni "fenomena" maka zaman tu ramai lah yang tempah.. ye lah nak bagi kawan2 kan.. "hi, this is my card.."  



tapi yang paling tak tahan tu.. ayat intro kat bahagian atas.. 
a) nana: kau tetap ku rindui 
b) murni: astalavista babe!
c) zek: do the best always
d) liya: happy forever

owh, ni sebahagian je.. sayang plak me nak kasi "clear". ye lah, budak2 sekarang pun mana jumpa lagi kad2 ni. kalau tahun 2020 lagi takde. maybe me boleh letak dalam muzium time tu.. huhuhu~ 

4 comment:

himy said...

asie!!aku punye ade x?hee..klaka la..rugi x simpan..huu..

himy ;)

asilahkassim said...

ala ko nye takde lak
hihi

himy said...

alloooo...huuu..

asilahkassim said...

ala
jangan sedey..
huhuhu

Powered by Blogger.