congratulations to eza n jamal~


tahniah..tahniah..tahniah..
selamat pengantin baru untuk kamu~ eza and jamal
semoga berbahagia kekal ke akhirnya


aku perlu merekodkan catatan perjalanan ku pada hari sabtu 30/5/09. ye hari tu aku sampai lambat ke wedding eza.. so kalau eza tertanya-tanya kenapa.. sila lihat catatan perjalanan ku.. ehehehe.. hari ku bermula agak awal.. seawal 6.45 am..ok?!
9.30-11.00am menunggu is bersiap2 and amik ku di kfc
(sila wondering kenapa lama sangat..)
apabila ku sudah sampai di klang, yup..is belum bangun lagi.. maka kena la tunggu dia bersiap2.. ye memang dia bersiap agak lama dan ditambah dengan jammed kat klang pagi tu.. tapi takpe.. aku menunggu dengan sabarnya di kfc~ sambil makan breakfast kfc.. sedap sekali..nyum..nyum
11.00 am - 1.00pm yup tersangkut kat Jusco: is kata "aku belum beli present kawin, so mari kita g present kawin eza" [hari itu Jusco agak busy, maklumlah musim kawin, ramai yang nak beli barang letrik sebagai hadiah kawin.. dan lebih memburukkan keadaan pekerja dia tak cukup dan banyak customer dah start marah2 sebab takde sesiapa mahu serve.. aku n is? kitaorang pun agak panas hati ngan customer service mereka ni.. tapi bersabar je lah..]
1.00 - 2.30pm ok bertolak ke lenggeng.. haha.. kami sesat ok? 
2.30 selamat sampai..makan..jumpa eza n jamal.. 
4.00-5.30pm bertolak balik dan sampai kat klang semula. okie tq is!!
5.30 - 6.30pm tak sempat mau balik hometown so tumpang umah anis kat dato harun
 

tidak di nafikan sangat penat.. tapi seronok juga.. dapat tengok eza n jamal kawin.. memang cantik kamu berdua.. hehehe.. sorry aku sampai sangat lambat.. tapi takpe masih dapat tengok korang bergambar sakan.. ehehehe..



aku harap dapat stay lama.. tapi apakan daya aku tumpang is.. so balik awal lah.. anyway eza n jamal, korang dah pun selamat jadi suami isteri (wah..wah...) aku wish korang bahagia selalu, kekal hingga akhirnya, cepat2 tambah generasi.. good luck!!
~CONGRATULATIONS TO EZA N JAMAL~

0 comment:

Powered by Blogger.