'harta' ini daku punya

mana de harta ribu2 or juta2.. cuma semangat dan minat yg ada dalam hal baking2 ni.. hehehe~ sebenarnya aku bukan lah pakar masak2 ni.. tapi bila sampai part baking..emm teruja betul.. lagi2 bila output menjadi and disukai ramai.. chewah..
kali ni nak memperkenalkan segala2 loyang yang menjadi 'harta' simpanan ku.. di gunakan bila perlu aje.. sebab bukan setiap hari boleh baking ni.. lain la kalau nak buat bisnes kan?!


ini adalah dua loyang yang biasa di gunakan untuk bake cake

yang ni pulak digunakan untuk bake cuppies

yang ni digunakan untuk buat mini tart

yang ni digunakan untuk buat pie or pizza
inilah koleksi loyang or acuan yang menjadi 'harta' ku.. walaupun bukan selalu aku guna, dan kadang2 aku simpan sampai berhabuk..aku masih sayang juga.. hahaha.. mana tau satu hari nanti aku nak buka kedai kek ke..pastri ke..emm..emm..
okie~

4 comment:

||kiena|| said...

harta kite same laaa... ahahaha harta yg buleh bg income juge suatu hari nnt, insyaAllah..

asie said...

ye thanks kiena..
hope so..nak asah bakat dulu nie..heheh~

Luna Fantasi said...

benti keje....bukak kedai kek tau..

asie said...

net i wish toooo

Powered by Blogger.