PART 3 sayonara 2008

bersambung lagi!!! PART 3 sayonara 2008

bulan 9 bulan puasa...emm busy betul waktu buka posa kat kfc..tak terhandle rasanya...yang heran kenapalah orang baru nak Q bila da azan..? kesian kat orang yang keja... dah la tak dapat buka posa awal..pastu kena marah lagi ngan customer...cam la dia sorang je yang posa...

nway...aktiviti buka posa tahunan aysk diteruskan... organizernya mestilah cik asi, cik anis, cik nana n cik raja.. anis yang pilih tempat,not bad..tempat ok n bley lepak sampai nak tutup..terima kasih la kepada semua yang datang.. masa ni gak shida edarkan kad kawin..huhuhu

september 2008

seronok jumpa kawan2, makan pun tak banyak..

aktiviti berbuka diteruskan ngan kawan2 uk plak... kali ni bertempat di ss15,subang jaya..tempat ni mestilah aku yang pilih..n aku yang pilih menunya.. food sume okie n sedap...kan..kan..?? terima kasih juga kepada kawan2 yang sudi datang ke subang..


sesi makan berbuka

hehehehe kenyang

so sebulan posa, raya datang lagi... alhamdulillah melalui ramadhan dengan jayanya...semoga jumpa lagi tahun depan...seperti biasa raya kena keja, budak2 la, tahun ni aku balik raya...hehehe..tapi setakat cuti berapa kerat je... balik cuti raya bos da tunggu, bila nak submit report month end..mmm balik2 cuti da meeting..layan je la...pas meeting g beraya umah mr ramli aka my area manager punya umah...walaupun jauh betul umahnya, tapi makanan nye enak2..berbaloi...kenyang perut ku..
october 2008

serius meeting..

posing dulu..

weekend untuk beraya sakan!!!

mula berkumpul dari umah emel ke umah aniza...memang full la hari tu..apa pun seronok gak bila da besar2 ni beraya dari umah ke umah...cuma tak dapat duit raya..malahan kena kuar duit raya plak..haha


amboi..amboi..

beraya sakan nampak?!!!

jom bowling...ni aktiviti terakhir aku bulan ni...walaupun aku tak tau main...aku belasah je la..maap ye kawan2 kerana gue group kita kalah ting tong...hahaha...malam tu aku keja midnite maka kurang konsentrasi sket..lepas main bowling kat sunway piramid jom kita makan kfc kat tempat ku..nyum..nyum.. kfc finger licking good..


yea..yea..sape yang menang?

laparnya...makan kfc beramai2...

seronok betul bila ngan kawan2..ye la bujang lagi..hehehe..harap2 kita akan selalu ada masa nak kuar skali lain kali..

....perlukah pengorbanan jika orang tak tau menghargai?....

0 comment:

Powered by Blogger.